Sunday, December 16, 2012

Result ohh Result

Assalamualaikum 
Permulaan kata . Pembuka bicara . 
cehhh . Bajet pidato pulak . Sorry . Dah berapa minggu aku tak layan blog aku ni . Lepas frust dengan bola tempoh hari . Arghhh . Thailand . Anda fikir anda bagus sangat ke ? Kalau tak player Malaysia yang bengang dengan kad penalti yang reff tu kasi for unreasonable tu , takdak mana lah hang boleh menang tahuuuu ? Geram gilaa aku . Kesian team Malaysia . Hilang semangat lepas keputusan entah pape uh dibuat . Nak jee aku tumbuk muka reff tu . (takdeniatpunn)

Okey . Enough about bola . Aku sebenarnya dah okey ni , Bila teringat balek ni yang susah nak tutup mulut . Dah lah aku memang tak minat bola . Then aku tengok betulbetul part reff tu bagi kad merah . Dah lah orang tu tak buat salah ape pun . Sabaaaaaaaar je lah . Forget about that sayaaang . Sakit hati je . Baik kau berzikir . Dapat pahala . kan ;)

Dugdap . Dugdap . Dugdap . Dugdup . Dugdup . Dugdup .
Wooooooaaaaaaaaahhhh . Result PMR keluar 19/12/12 ?  Reaaaaaaaally ? Jeoooooongmal ? Biar betuuuuuuuuuuul ? Ahhhh . Berdebardebardebar jantung aku derr . Aku tawakkal je pada Allah . Biar lah Allah yang tentu kan . Allah lah yang mengetahui segalagala nya . Ya Allah . Berapa A lah yang aku dapat kan ? Aku mengharap sangat 9A . Ameen . Harap jugak takde yang gagal . Kawan , doakan  kejayaan aku dengan semua calon PMR seluruh Malaysia ok ? Tadah tangan cepat .

Bismillahirahmanirahim
Ya Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pemberi Rahmat . Kau berikanlah 9A/8A kepada semua calon PMR di seluruh Malaysia Ya Allah . Setidak-tidaknya kau berikanlah kami lulus semua subjek Ya Allah . Jangan lah Kau memberi kegagalan kepada kami Ya Allah . Kami sudah buat sehabis yang kami mampu Ya Allah . Kini , kami berserah diri . Hanya menggantung harapan agar Kau berikan kami keputusan yang sangat cemerlang Ya Allah . Ya Allah . Kau berikanlah 9A kepada 153 calon PMR SMKA Sharifah Rodziah Ya Allah .

Bahasa Melayu    - A
Bahasa Inggeris    - A
Mathematic          - A
Science               - A
Sejarah                - A 
Geografi              - A
Bahasa Arab        - A
Kemahiran Hidup - A
Pendidikan Agama - A

Kau perkenankanlah permintaan kami ini Ya Allah . Amin . Ya rabbal A'lamin .

“Dan bertawakallah kepada Allah Yang Hidup (Kekal) Yang tidak mati…” (TMQ. al-Furqan [25]: 58)


“Kemudian apabila kamu telah membulatkan tekad, maka bertawakkallah kepada Allah.” (TMQ. Ali ‘Imran [3]: 159)

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates