Monday, December 24, 2012

Alhamdulillah :D

Assalamualaikum.
Pheeeeeeeeww . Lega rasanya result dah keluar . Okey , sangat jauh dari ape yang aku harapkan saaaanggaaaaaaaaaat . Aku dapat 7A and 2B . Aku B Arab ngan BI . Awhhh . Aku kantoi bahasa asing . Sedih gilaa aku aku dapat B untuk bahasa Al-quran . UWaaaahh . Aku minta maaf sangatsangat dekat ustazahustazah yang pernah ajar aku Arab . Aku tersangatsangat lah terkejut kau . Trial aku Arab A . UHh , nasi sudah menjadi bubur . ANd BI . memang tak tau den dohh . emang BI den lomahh . Aduhh . Sorry teacher . Saya menghampakan harapan teacher . Sorry a lot !

Aku tersangaat lah terkejut . Asyura . My cousin . She got 9A's ? ohh man . Aku fikir dia amik 8 Subjek . Maluu gilaa . Dia amek arab and dapat A ? Aku salute kau lah cousin . Lagipun kau sememangnya genius . Aku selalu kalah ngan kau . takpetakpe . Spm aku try beat kau . Insyaallah 11A+ kalau aku tak pindah . Tungggu yeee ! (Anganangannaktinggi. puuuiihh) haha

Okey . aku baru dapat information . SHARODZ 2nd rank in Melaka after MOZAC and 1st rank from all SMKA in Malaysia . Double WHATT ? No . 2? Woww . SHARODZ kalah kan SBPI derr ! Tahniah SHARODZ . Bangga kejap . haha . setelah berapa tahun asyik no. 3 je . Akhirnya . dapat balik kitorang punya tangga . huhu . Okey . Ehem. Ehem. Pelajar smkasr fm3. Be proud of our batch. 1st rank in malacca for BM, KH ERT, KH PK and SEJ . 2nd rank for GEO, PAI, Arab, KH KT. 3rd rank for MATH and SC. 4th rank for ENGLISH.

ALHAMDULILLAH . Aku bangga jadi SHARODZIAN . Okey , even drop dari tahun lepas . But still ada kemajuan right ? tahun lepas straight A's 87 orang . This year turun mendadak gilaa . 61 orang je straight A's.  Takpe lahh . Aku bersyukur dengan result aku . Allah sedang menguji aku . Allah mengharapkan aku tak terus terleka . kan ? Terima kasih YA Allah. Aku akan berusaha lebih sikit untuk SPM . okey . Fighting . Wish me the best okey ?

*Setiap manusia mempunyai kelebihan dan kekurangan masingmasing . Aku redha dan sentiasa bersyukur kerana Allah berikan ujian dan dugaan kepada kita ada hikmahnya yang tersendiri . 

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates