Friday, November 16, 2012

Anyeonghaseyo (:

Baru je post new story . Ade lagi story baru . About Korea again . kenape lah aku ni obsess sangat dengan Korea ? Adehh . Aku pungs tak tahu lohh . 

Tahu tak ? Aku dah tak minat Gikwang (Beast) . Jangan tanya aku sebab apa . Seriously . Aku dah tak minat dia dan menyampah tengok muka dia . Nak sangat dengan Hyosung (Secret) kau tu . Ambek lah . Aku dah cakap . Sekali lagi kau dengan dia . Forever aku benci kau . Kau degil . Kan aku dah tak layan kau lagi .


so sweeeeeeeeeeet = =' puiiih


eyh , bukan tu sebab dia . Aku memang dah taknak minat dia lagi . Aku dah tekad . Dah tak nak obsess dengan Korea lagi . Sebab aku nak lupakan kakak 'tutttt'  lah . Aku terpaksa lupakan Gikwang . Aku malas nak minat pada orang yang memang tak kenal kita . Penat tahu ? Anyway, sesuai pulak aku tengok diorang ni. Semoga diorang bahagia dalam hidup diorang.

Dalam proses nak lupakan dia. Aku jumpa bias baru aku. siapakahh ? hihi . bias baru aku . jajanggg . SungJae oppa (BTOB) . Ada orang kata rupa dia macam gikwang . erm, boleh lah. Tapikan . Aku tak obsess sangat dengan SungJae . Just minat macam tu je . Aku minat dia masa comeback diorang kat music bank ' I  Only Know Love ' / 'Lover Boy' , ahh . aku dah lame kenal group BTOB ni. Just minat lagu diorang je . ' Insane , WOW , Irrestible Lips , Father ' . Tapi lama-2 minat pulak dekat maknae SungJae . Beza umur tak jauh mane pun . Aku muda 2 tahun je . Beza tinggi ? Sangat lah ketara . Takpe lah . orang kata kita dijodohkan dengan berlainan fizikal . Kalau kita rendah jodoh kita tinggi . Hahh . Okey lah tu . Aku redha je dengan ketentuan yang menciptakan aku macam ni . Ape aku meraban ni ? Tak-2 aku taknak kahwin pun dengan SungJae ni . minat je . Aku taknak frust menonggeng bila dia dah pemes nanti . Untunglah dia baru nak pemes . Takde lah banyak persaingan .

SungJae . SungJae . SungJae . SungJae

SungJae . SungJae . SungJae

# Aku tak tau nak pilih gambar dia yang mana . Tu pun main pilih je .
# thanks mr google . untunglah ada kau . boleh aku search gambar dia kan <3
# Aku rasa muka dia takde lah sama macam gikwang . lebih pada Seo In Guk adalah .


No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates