Thursday, May 30, 2013

Novel :D


Assalamualaikum

Alhamdulillah, dua bulan ni jeh aku dah baca 3 buah novel. Hok aloh tigo je puunnn. Eyh okeyy lewwtu. Ni antara novel yang aku baca. Hmmmmm.



Okey, dua2 novel ni memang meletop tip top top punya. Gegirls yang kaki buku tuh memang takkan terlepas dari baca dua2 novel tu. Kaaannn ? Hehe. Dua2 novel ni pun dah diadaptasi jadi drama kat Slot Akasia and Slot Zehra kat tv3 tuh. Hmmmm. Hmmm. Nak promote ni. Bacalah novel tuh yeee. Dari melepak dok buat benda tak de faedah kaann? 

Hahh, ni feberet aku ! Sangaat lah best. Weeeehuuuuu.  Mulamula dengar jeh kawan cakap novel nih best yang teramat. Hmmmmmmmm. Hari tu pegi Popular nak beli buku latihan and merangkap nak habiskan BR1M abang aku yg tak terpakai lagi tu. Deadline pun dah nak habis. Kita amek kesempatan lahh kaaann? kahkahkah XD Yg bagusnya novel ni, dia tak macam novel yg lain2. Aku fikir novel ni biasa2 jee kan? Tengok lah cover diaa tuu. Sekali baca Alhamdulillah. Aku tak dapat nak berhenti baca dah. Penulis novel ni ada masukkan ayat2 Quran and Hadis2 yg berkaitan. Hmmmmmm. tak sangka aku.  Nak sinopsis? nah baca kat sini The Wedding Breaker :D , Sebenarnya Saya Istei Dia ;) , Setia Hujung Nyawa :)

Tapi bilaa dah habis baca rasaa macam nak baca lagiii :( Seee, membaca buat aku ketagih ! hahaha. Tak salah kaann? Membaca kan menjana minda . wakakaka. 

So, kesimpulannya jomlah baca novel. Membaca Jambatan Ilmu ;)

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates