Sunday, April 14, 2013

Hari Anugerah :D


Bismillahirahmanirahim.

Assalamualaikum my silent readers :D Hope korang dikurniakan nikmat kesihatan yang secukupnya. hee. Semalam 13 April 2013 merupakan hari Anugerah sekolah aku :) Anugerah for Koku and Cemerlang PMR 8 A and 9 A with Cemerlang Spm 7 A to 11 A. Nak ikut kan aku memang tak layak lah dapat anugerah semalam. yelaa. PMR aku tak secemerlang tu.

Alhamdulillah, Allah beri kan rezeki aku ntok ambil anugerah semalam. Anugerah Koku. First, aku pelik gilaa. Koku? Kenapa pulak? Dah lah aku tak bekenan langsung bila bab bab berkaitan koku. haha. terus terang haaa. Tapi, seyes. Aku memang takde hati pun dengan koku ! Bila aku fikir fikir balik. okeyy. baru lah aku teringat. Tahun lepas aku join trip camping KRS ke Kedah. Baru aku tahu. Tu camp peringkat Kebangsaan. Kahkahkah. Aku tak tau pun. Nana ajak aku. Aku pun accept je laah. Demi Sijil. hehe.

#Camping tahun lepas. Time ni lawatan ke muzium padi kalau tak silap. Inilah budak Melaka. Cewaah.

Hailaa. Menyesal aku jawab surat kebenaran tuu. Baik aku wakilkan jee. Ahhh. Mommy monster betuuul ! Ada ke patut dia suruh penerima anugerah koku pakai baju uniform? Uniform KRS? Yang TEBAL tu? OhhMakSaya. tak sangguuppp! Nasi Sudah Menjadi Bubur. Dah lah suruh orang pakai uniform tebal tuh, dia suruh pulak kita berkawad time amek anugerah tuu. Sabaaar je laaah. Malam sebelum tu, kehmain aku practice lagii ! haha. Yelaa aku nak buat yang perfect fect fect punyaa. Kang kalau buat salah maluuu jee.

Tapi takpee lah. Orang lain mengharap sangat datang and dapat anugerah semalam. Aku dapat free pun nak complain berjelaa. Bersyukur keyy ? Haha. Baikk ! Semalam, aku jumpaaa kakak H. alahai kakak admire tuu. aku tak mengharap pun jumpaa diaa. Aku terpandang dia. Okey. Terpandang tauu. Betul ni ! Dia time tu pandang tempat lain. Aku pandang pun sekali pandang jee. Tu pun sebab nak panggil member aku, nak ajak balik. bosan gilaa kot dok situ lama lama. 

Alhamdulillah, sekarang ni aku dah lupakan diaa. Dia dah macam orang asing. Yelaa dia pun dah habis sekolah. takde lah asyik jumpaa je. Spm. Dia memang pandai. Dia dapat 9 A 2 B. Aku tanya dia. Tu pun kebetulan terbuka hati nak tanya diaa. Tu chat aku ngan diaa terakhir. After that, aku straight unfriend diaa. Aku tak sanggup. Perasan seorang diri. Tepuk sebelah tangan. Buat ape nak admire lebih lebih kan? Tapi aku tabik dengan dia. Dah lah lawa, pandai , baik hati tak sombong pulak tuu. 

#Twinny yang patut di contohi. Dah lah femes, Pandai pulak tuu.

Okey, enough about her. Time amek anugerah tuu, penat gilaa kot. Dah lah naik pentas tuh pakai boot bagai. Yelaa. cikgu suruh kami pakai uniform lengkap. Macam nak berkawad tuu. Lepas tu berkawad atas pentas. Nasib baiklah it goes well. Alhamdulillah. Aku dapat trophy, sijil and duit. Kaya jugak kan sekolah aku? Ratus kott yang dapat anugerah semalam. And semua yang dapat anugerah tu, semua dapat duit. ALHAMDULILLAH. Rezeki daripada Allah.

#haaa, Aku tahu muka aku sakai. tak usah nak comment bagai. aku tahu :)

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates