Saturday, March 16, 2013

Sayonara Japan :')

Assalamualaikum W.B.T

I'm back again. Huhh. Baru habis exam bulanan 1. Rasa macam baru lepas jawab SPM. haha. payah gilaa. 

Sayonara Japan :')

Rabu hari tu, 6 Mac 2013 (bufday AmalinaAzman). Happy Birthday Amal :) Amal tua yeyy! haha. okey, sebenarnya aku nak cerita tentang JEPUN. Kenapa dengan Jepun? Student Jepun datang sekolah kitaa lahh.
Student dari TOMITA HIGH SCHOOL.

Diorang sangat awesomeness! (okay, sorry for my broken english) Tapi sayang sangat. Diorang sikit pun tak pandai speaking english. Melayu lagi lah. Kesian kan diorang? Diorang amat bangga dengan bahasa diorang. Bagus2. Tapikan, even tak reti nak communicate ngan kitorang, diorang berusaha tau nak memahami apa yang kitorang cakap. Take note that! Setiap pelajar Jepun yang datang tu akan diiringi dengan 2 orang L.O dari sekolah aku. Mesti tertenya-tanyakan? L.O tu apa. Aku pun tak tahu. haha.

# Welcome to Malaysia <3

# Yuma  and  Risa :)

Kedatangan diorang disambut dengan paluan kompang and Kawad kaki KRS.

# Budak kompang sekolah

# The best kawad kaki KRS ever !

Then student Jepun pergi ke bilik Mesyuarat for an agreement between our school. Agreement pe benda entah?

#Menunggu kedatangan bonda pengetua. Sabar yee.

#Perjanjian tu ditandatangani oleh guru Tomita High School

Kemudian, diorang dibawa ke Makmal Bahasa Arab. Diorang diajar cara bermain kompang . Lepastu, diorang ke Studio Darul Fanni ( studio nasyid ). Diorang Bermain dengan percussion.

#Comel jee diorang main kompang. kahkahkah.

#Setelah beberapa kali cuba, barulah mamat Jepun tu berjaya hasilkan bunyi yang sedap didengar XD

#Diorang diminta memakai baju nasyid. Ayu kan?

Event seterusnya di Dewan As-Sharifah. Sekolah aku buat persembahan nazam plus kalam jamaie. Pihak Jepun pulak macam blur2 jee, sebab tak tau nak buat apa. Last2 diorang buat je pertunjukan permainan tradisional Jepun. Best!

#Percussion nasyid.

#Cenderahati dari Jepun untuk pihak sekolah aku.

#Pertukaran cenderahati antara L.O dan Pelejar Jepun.

#Photo session.

Seterusnya, diorang berarak ke Dewan Makan untuk menjamu selera. Masakkan Malaysia weyy! huhu

#Jemput makan.

#Malaysian food awesome! Jyeaahh : D

# She: Spicy? He: A little. Tengok berapa banyak air dia. kahkahkah. lawak gilaaa. Sian kamoo!

#Nak balik dah? Hurmm. Sayonara u all :) Pukul 1 tepat diorang balik. Jepun amat mematuhi waktu yeee! take note that!

HIGHLIGHT <3

#Aku berkenan gilaa dengan beg pink abang tu! huhu. COMELL <3

# Antara dua orang mamat yang aku target. Abang beg pink and si Handsome <3 huhu

#Tengok tu. Arghhh . aku nak sangat beg tu ... dan ... tuannya. haha. kidding. LoL.

#Yuma dan Risa. KAWAII <--- diorang cakap aku. heee. terima kasih. Kawaii tu comel maksudnyaa.

#KAWAII. Diorang ni pasangan COUPLE. Melepas aku : ( haha. Dua2 model dekat Jepun and diorang baru 17 tahun yeee ! Beza setahun jee. haha. Hak orang lain tuu! Jangan gedik yee. <-- credit to me. : (

#Sweeeett sangaaat ! Aku sukaa tengok diorang ni tauu. Sepadan. Si Cantik dan Si Kacak. huhu


# Sentiasa bersama pergi  ke mana-mana. Mesti diorang very love each other. waaahhh. Untungnyeeew.

# Yeaayyy dapat jugak tangkap gambar dengan si Handsome ni. huhu. Tengok tu betapa tinggi nyee aku. kahkahkahkah XD Macam ayah dengan anak ! hahaha.

# Inilah L.O untuk si Handsome tu. Kak TiraAziz (kiri) and Kak Pika (kanan). Untung gilaaa! Jelous gilaa aku ngan akak angkat aku tu. Kak Pika. Dia jee yang banyak cakap dengan si Handsome tuu ! huhu.hehh. Tapi credit to her jugak lah. sebab kak Pika lah aku dapat bergambar dengan diaaa. Arigatou gozaimass! Haaikk.

Ni Profile Si handsome tu:

Nama: Adachi Kosouke
Umur: 17 tahun
Sekolah: Tomita High School, Japan
Extra: Model sambilan 
Tinggi: 180 cm and above (tak sure lah)

Aku nak sangat tahu profile abang beg pink tu. Muka dia ada iras macam Gyeonghwan ( Flower Boy ) of Gag Concert. hihi. Tapi, aku tak tahu lah siapa L.O abang beg pink tuu. hurrmm. Takpelah.


SAYONARA JAPAN ! Next time Korea pulak. haha. Aminnn.
Untuk cerita tentang Adachi, click lah blog ni :) Konichiwa :P 










No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates