Saturday, June 2, 2012

GEDIK :p

HeeLLooo O.o

Assalamualaikum :) Ahh , aku baru je siap buat kan blog adek aku . Sebok beno nak ade blog . Kasikan ajee .
Bukan nye payah beno nak buat . BAJET gilee kau ! Laa , normal aahh . Aku pun dulu tak geti . Aku belaja tau ! Aku cube , cube dan cube sampai dapat . dan hasil dier . nie lah . blog yg korang bukak nie . takde lah hebat mane kan ? follower pun . Alaaahaaaii comeyy beno ler. Aku pon tak suruh pun orang baca . this is mine . tapi kalau dah nak baca sngat tu , baca je laa . Pulak aku nak sepok korang kan ? 

Hari tu aku buatkan blog membe aku . VITALITY IMPISH a.k.a V.I <-- nie laa nama membe kitaorang . Sodap tak ? Macam makanan pulok . nak sodap2 bagai . hihii . Maluu kite awok ^.^ Lepas tu , salah sowang membe aku , Aiman , suroh aku buatkan blog ntok dier . Adehh , nyesal aku buatkan blog membe aku tu ! eh eh , tak lahh Aiman . Aku SINCERE tauu ! haaa , hambik kau . betol ke ape aku eja uh ? Lantak ahh . Aiman , sorry , blog kau tak seberapa . Aku tak de le pandai beno bab2 buat blog nie . tu je aku mampu .

Nah lah . Aku nak share hasil blog yg aku buat :D Taknak tengok ? hape aku kesah . aku nak share jugak :P okey , nie haaa blog adik aku :) omeyy kan blog dier ? tgok sape buat  . huhu >.<, nie pulok blog Nurul :D haha . Eman , aku panggel kau Nurul . Geli dakk ? hoho . sekalisekala tak pe kan ? haha . Geli pulok ? Biarlah . nama kau jugak kan ? Nurul Aiman Rosli . Aiman ! aku mension kan name kau kat blog aku ! sila bangge sekarang . orang len jangan jeles yee ! kau ade ? haha . tetibe teringat pulok kat makcik dalam iklan Kilauan Emas uh . Makcik omeyy laa ! hehe . femes makcik yee . Aiman , sorry blog kau tak seberapa :( Nanti pepandai lah kau edit yee ! okey , nie blog membe aku ^.^ . Cun dakk ? Tak ? Sampai hatimuu ! +_________+ erm , tak pe aah . asalkan ade kan ? Hey membe ! post lah pape . sesape yg takde blog uh gune je laa blog uh . kau nak cite pasal pakwe korang pon boleh . kata sharing is caring kan ? haha .

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates